Buitenlandse stage Espoo - Reisverslagen van Irene van Roon - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage Espoo - Reisverslagen van Irene van Roon - WaarBenJij.nu
Buitenlandse stage Espoo

Ik ga 3,5 maand in Finland stage lopen in een verpleeghuis. Ik zal verblijven in Espoo wat op 1 uur rijden van Helsinki is ongeveer. Espoo is de tweede grootste plaats van Finland waar veel studenten zitten. Via de school Omnia mag ik er zijn. Ik verblijf op een campus van de school, dit is een studentenhuis vol met studenten van alleen de school Omnia. Inmiddels weet ik dat ik toch een eigen kamer krijg, wat ik stiekem erg fijn vind! Vele mensen weten vast dat ik me erg snel kan irriteren als iemand niet dood stil ligt te slapen, haha! Vandaar alleen maar goed dat ik alleen op een kamer slaap!
De vrouw met wie ik contact heb in Finland vertelde dat ik met de bus naar stage zal gaan.

Ik moet zeggen dat pa meer van Finland af weet inmiddels door al het googlen dan ik, ik zie het allemaal wel!

Momenteel zit ik nog vollop in de carnavalsdrukte en heb ik het enorm naar mijn zin maar ik kijk ook erg uit naar mijn verblijf in Finland!
Of ik veel tijd heb om deze site bij te werken durf ik niet te zeggen, maar het leek mij handig om zo toch iedereen te kunnen bereiken van de familie etc.


Houdoe!

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2015

Klaar voor vertrek?
Irene

Hallo allemaal! 20 februari ga ik naar FINLAND!! Ik wil graag een aantal mensen op de hoogte houden van mijn activiteiten of als ik niets uitvreet zal ik dat ook laten weten. Niet iedereen heeft Facebook, vandaar dat ik zowel op Facebook en hierop verslagjes zal zetten. Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden! xx Irene

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1482

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 07 Juni 2015

Buitenlandse stage Espoo

Landen bezocht: